Newsletter


Pentru abonare introduceţi adresa de e-mail

Rss feed


[Noutati prin RSS]
Adauga la contul tau Google



Vă recomandăm



Adolescenţii troglodiţi
Adolescenţii troglodiţi
Emmanuelle Pagano


Aventurile lui Matiaş Corvin la Cluj
Aventurile lui Matiaş Corvin la Cluj
Ovidiu PECICAN


Azi-noapte am văzut-o
Azi-noapte am văzut-o
Drago Jančar


Bulgări de zăpadă. De la Isus la Mircea Eliade şi înapoi
Bulgări de zăpadă. De la Isus la Mircea Eliade şi înapoi
Dennis A. Doeing


Când tata m-a învăţat să fluier
Când tata m-a învăţat să fluier
Stefano Zecchi


Cartea parabolelor
Cartea parabolelor
Per Olov Enquist


Casă de zi, casă de noapte
Casă de zi, casă de noapte
Olga Tokarczuk


Cezar Petrescu. Fascinaţia romanului
Cezar Petrescu. Fascinaţia romanului
Ştefan Dărăbuş


Cultură, confesiune, etnie şi rasă în Transilvania, Câmpia Tisei şi Panonia
Cultură, confesiune, etnie şi rasă în Transilvania, Câmpia Tisei şi Panonia
Octavian Căpăţînă




Meta tag


Casa Carttii de Stiinta Cluj-Napoca casa cartii de stiinta editura cluj napoca carti publica online biblioteca librarie vinzare autori lucrari academice noutati editoriale redus comenzi editura romaneasca edituri literatura cultura romana romaneasca romaneste romanesti autori romani limba romana romanesc romanesti carti ebooks gratuit gratuite publicatii scriitori romani romanian litterature concurs concursul proza 2010 semne carte Artele Spectacolului Filologie Filosofie Istorie Literatură Metodică și Didactică Miscellanea Antologie Belgica.ro Biblioteca Esenţială Colecţia Biblioteca Indiană Colecția de Teatru Diaphora Didactica științelor Documente europene şi naţionale Educație Fizică și Sport Etnologie Grammatica Hypothesis Istorie Lecturi critice Limbi și literaturi străine Locuri transilvane Muzică și coregrafie Poezie Praxis Proză Prozoteca Restituiri antreprenoriale şi tehnologice Romanul Francez Actual Scriitorii Transilvaniei Serie de autor Robert Cohen Ştiinţele Educaţiei Teatru Uniart Colection Univers preșcolar Arte vizuale Biblioteca Şcolară Biblioteca tânărului scriitor Biblioteca Valorilor Transilvane Cărţi pentru copii Debut Dicţionare Drept Economie Evocări , Memorii, Jurnal, Interviuri Geografie În afara colecțiilor ( Artele Spectacolului ) În afara colecțiilor ( Filologie ) În afara colecțiilor ( Filosofie ) În afara colecțiilor ( Istorie ) În afara colecțiilor ( Literatură ) În afara colecțiilor ( Metodică și didactică ) În afara colecțiilor ( Miscellanea ) Literatura europeană contemporană Medicină Nordica Periodice Proceedings Ştiinţă şi Tehnică Teologie



Apasă aici pentru a revenii la pagina anterioară

Perfecţionarea biomecanicii mişcărilor în jocul de handbal






Autor :    Alexandru Andrei Gherman


Format : 17 x 24 cm ,
Pagini : 166 pag.
Anul apariţiei : 2017
Domeniu : Educație Fizică și Sport
ISBN: 978-606-17-1074-4

;

stoc epuizat



Nu există pe stoc


Recomandă unui prieten


 



Procesul de învățare în domeniul sportului prezintă particularități față de învățarea specifică a altor domenii și activități (matematică, lingvistică, filozofie, profesii diferite) datorate în cea mai mare măsură folosirii alternativ sau simultan (în cele mai multe cazuri) a limbajelor verbal și non-verbal, cu precădere gestual motrice.



Numeroase studii referitoare la învățarea motrică, mai ales din zona pedagogiei fac o diferență (este adevărat cu scop didactic) între abordarea conceptuală (limbaj verbal) prin metoda explicației și prin limbajul corporal-motric, demonstrație și execuție propriu-zisă.



Învățarea motrică a fost abordată de numeroși oameni de știință (pedagogi, psihologi, fiziologi, cognitiviști, fizicieni) care au adus contribuții importante, considerând acest domeniu distinct în lumea științei (Secenov, Pavlov, Walon, Sherington, Piaget și Robinson, Babanski, Bruner, Cratty și mai tinerii Paillard, Famose, Fleurance, Durant, Schmidt, Singer ș.a.).



În țara noastră, contribuții substanțiale teoretice și experimentale au adus Gh. Zapan, P. P. Neveanu, A. Roșca, P. Golu, A. Văidean, M. Epuran, M. Zlate, A. Dragnea, S. Teodorescu, M. Stănescu și alții.



Perspectivele din care a fost analizată învățarea au făcut ca uneori acestea să formeze o imagine fracționată, specialiștii în activitățile concrete concentrându-se pe un aspect, cu deosebire cel obiectiv „practic” de efectuare propriu-zisă a actului sau acțiunii motrice care fac obiectul învățării. Este totuși justificată această abordare, având în vedere rolul imaginii vizuale în învățare. În diferite momente ale învățării se accentuează, având o pondere mai mare, conceptele și noțiunile (limbajului verbal) pentru o înțelegere inițială și formarea reprezentării la subiecți a structurii motrice ce urmează a fi efectuată. Aceste abordări sunt justificate în anumite faze ale învățării cu două amendamente referitoare la calitatea și corectitudinea prezentării și predării.



Învățarea motrică trebuie privită (așa cum este de fapt în realitate) ca un proces integral, pornind de la adevărul că personalitatea unui individ nu depinde atât de mult de numărul imaginilor, actelor și acțiunilor motrice pe care le posedă, cât de modul în care acestea relaționează, cu imaginea nouă într-un cuvânt se reorganizează rezultând o structură imagistică nouă.



 



Autorul


Votează

1948 Rating: 4.2/10 (5 voturi )



Comentarii : (1)

Comentariu de la : Pierre Joseph de Hillerin

-  Interesant subiect. M-ar interesa și câte exemplare au fost publicate în editura dumneavoastră de s-au epuizat cu toate că anul 2017 aproape că n-a început?

Adaugă un comentariu