Newsletter


Pentru abonare introduceţi adresa de e-mail

Rss feed


[Noutati prin RSS]
Adauga la contul tau Google



Vă recomandăm



Adolescenţii troglodiţi
Adolescenţii troglodiţi
Emmanuelle Pagano


Aventurile lui Matiaş Corvin la Cluj
Aventurile lui Matiaş Corvin la Cluj
Ovidiu PECICAN


Azi-noapte am văzut-o
Azi-noapte am văzut-o
Drago Jančar


Bulgări de zăpadă. De la Isus la Mircea Eliade şi înapoi
Bulgări de zăpadă. De la Isus la Mircea Eliade şi înapoi
Dennis A. Doeing


Când tata m-a învăţat să fluier
Când tata m-a învăţat să fluier
Stefano Zecchi


Cartea parabolelor
Cartea parabolelor
Per Olov Enquist


Casă de zi, casă de noapte
Casă de zi, casă de noapte
Olga Tokarczuk


Cezar Petrescu. Fascinaţia romanului
Cezar Petrescu. Fascinaţia romanului
Ştefan Dărăbuş


Cultură, confesiune, etnie şi rasă în Transilvania, Câmpia Tisei şi Panonia
Cultură, confesiune, etnie şi rasă în Transilvania, Câmpia Tisei şi Panonia
Octavian Căpăţînă




Meta tag


Casa Carttii de Stiinta Cluj-Napoca casa cartii de stiinta editura cluj napoca carti publica online biblioteca librarie vinzare autori lucrari academice noutati editoriale redus comenzi editura romaneasca edituri literatura cultura romana romaneasca romaneste romanesti autori romani limba romana romanesc romanesti carti ebooks gratuit gratuite publicatii scriitori romani romanian litterature concurs concursul proza 2010 semne carte Artele Spectacolului Filologie Filosofie Istorie Literatură Metodică și Didactică Miscellanea Antologie Belgica.ro Biblioteca Esenţială Colecţia Biblioteca Indiană Colecția de Teatru Diaphora Didactica științelor Documente europene şi naţionale Educație Fizică și Sport Etnologie Grammatica Hypothesis Istorie Lecturi critice Limbi și literaturi străine Locuri transilvane Muzică și coregrafie Poezie Praxis Proză Prozoteca Restituiri antreprenoriale şi tehnologice Romanul Francez Actual Scriitorii Transilvaniei Serie de autor Robert Cohen Ştiinţele Educaţiei Teatru Uniart Colection Univers preșcolar Arte vizuale Biblioteca Şcolară Biblioteca tânărului scriitor Biblioteca Valorilor Transilvane Cărţi pentru copii Debut Dicţionare Drept Economie Evocări , Memorii, Jurnal, Interviuri Geografie În afara colecțiilor ( Artele Spectacolului ) În afara colecțiilor ( Filologie ) În afara colecțiilor ( Filosofie ) În afara colecțiilor ( Istorie ) În afara colecțiilor ( Literatură ) În afara colecțiilor ( Metodică și didactică ) În afara colecțiilor ( Miscellanea ) Literatura europeană contemporană Medicină Nordica Periodice Proceedings Ştiinţă şi Tehnică Teologie



Apasă aici pentru a revenii la pagina anterioară

Advertising across Cultures: A Linguistic Approach






Autor :    Sanda Ligia Cristea


Format : 17 x 24 cm ,
Pagini : 318 pag.
Anul apariţiei : 2017
Domeniu : Proceedings
ISBN: 978-606-17-0770-6

;

stoc epuizat



Nu există pe stoc


Recomandă unui prieten


„Advertising is an exciting interdisciplinary field of study that is at the border of economics, linguistics, sociology, psychology and cross-cultural communication. Advertising language has aroused the interest of advertisers, whose aim is to communicate effectively with their audience and persuade it, of sociologists, who are interested in its effect on the behaviour and values of society, or of psychologists, who are interested in its effect on individual motivations.



Many linguists have written about the language of advertising and beginning with the seventies of the previous century, with the development of globalisation, some of them have focused on advertising adaptation. They have paid attention to the translator’s profile or they have given consideration to the relationship between the image of an advertisement, its text and the target culture. For example, Sidiropoulou (1998) and Taronna (2006) have compared Greek and Italian ads with British ads which advertise the same product.



To the best of my knowledge, as far as the Romanian context and language is concerned, no empirical research into the subject of ‘adaptation vs. standardisation of advertising messages’ has been conducted by Romanian linguists so far. Therefore, the purpose of my book is to point out similarities and differences between British, American, Australian and Romanian advertisements that promote products launched internationally.”



 



Autoarea 


Votează

1985 Rating: 0.0/10 (0 voturi )



Comentarii : (0)

Adaugă un comentariu