Newsletter


Pentru abonare introduceţi adresa de e-mail

Rss feed


[Noutati prin RSS]
Adauga la contul tau Google



Vă recomandăm



Adolescenţii troglodiţi
Adolescenţii troglodiţi
Emmanuelle Pagano


Aventurile lui Matiaş Corvin la Cluj
Aventurile lui Matiaş Corvin la Cluj
Ovidiu PECICAN


Azi-noapte am văzut-o
Azi-noapte am văzut-o
Drago Jančar


Bulgări de zăpadă. De la Isus la Mircea Eliade şi înapoi
Bulgări de zăpadă. De la Isus la Mircea Eliade şi înapoi
Dennis A. Doeing


Când tata m-a învăţat să fluier
Când tata m-a învăţat să fluier
Stefano Zecchi


Cartea parabolelor
Cartea parabolelor
Per Olov Enquist


Casă de zi, casă de noapte
Casă de zi, casă de noapte
Olga Tokarczuk


Cezar Petrescu. Fascinaţia romanului
Cezar Petrescu. Fascinaţia romanului
Ştefan Dărăbuş


Cultură, confesiune, etnie şi rasă în Transilvania, Câmpia Tisei şi Panonia
Cultură, confesiune, etnie şi rasă în Transilvania, Câmpia Tisei şi Panonia
Octavian Căpăţînă




Meta tag


Casa Carttii de Stiinta Cluj-Napoca casa cartii de stiinta editura cluj napoca carti publica online biblioteca librarie vinzare autori lucrari academice noutati editoriale redus comenzi editura romaneasca edituri literatura cultura romana romaneasca romaneste romanesti autori romani limba romana romanesc romanesti carti ebooks gratuit gratuite publicatii scriitori romani romanian litterature concurs concursul proza 2010 semne carte Artele Spectacolului Filologie Filosofie Istorie Literatură Metodică și Didactică Miscellanea Antologie Belgica.ro Biblioteca Esenţială Colecţia Biblioteca Indiană Colecția de Teatru Diaphora Didactica științelor Documente europene şi naţionale Educație Fizică și Sport Etnologie Grammatica Hypothesis Istorie La feminin Lecturi critice Limbi și literaturi străine Literatura europeană contemporană Locuri transilvane Muzică și coregrafie Poezie Praxis Proză Prozoteca Restituiri antreprenoriale şi tehnologice Romanul Francez Actual Scriitorii Transilvaniei Serie de autor Robert Cohen Ştiinţele Educaţiei Teatru Uniart Collection Univers preșcolar Arte vizuale Biblioteca Şcolară Biblioteca tânărului scriitor Biblioteca Valorilor Transilvane Cărţi pentru copii Debut Dicţionare Drept Economie Evocări , Memorii, Jurnal, Interviuri Geografie În afara colecțiilor ( Artele Spectacolului ) În afara colecțiilor ( Filologie ) În afara colecțiilor ( Filosofie ) În afara colecțiilor ( Istorie ) În afara colecțiilor ( Literatură ) În afara colecțiilor ( Metodică și didactică ) În afara colecțiilor ( Miscellanea ) Medicină Nordica Periodice Proceedings Ştiinţă şi Tehnică Teologie



Apasă aici pentru a revenii la pagina anterioară

Methodological Guide for Language Students and Language Teachers: English, French, Romanian






Autor :    Ioana Boghian


Format : 17 x 24 cm ,
Pagini : 204 pag.
Anul apariţiei : 2018
Domeniu : Limbi și literaturi străine
ISBN: 978-606-17-1310-3


stoc epuizat



Nu există pe stoc

This guide presents and illustrates several teaching-learning-evaluation methods that promote interaction and cooperation and help students build a series of skills and competences of utmost relevance in today’s world: critical, analytic and reflective thinking, creativity, imagination and innovation, self-management, self-confidence, self-evaluation, collaborative work, planning skills, problem solving, cultural awareness and empathy, communication and negotiation skills, conflict management, team spirit; the author also highlights the self-evaluation potential of the methods, where applicable, since self-assessment is an essential part of becoming aware of the need for lifelong learning and an incentive to engage in lifelong learning processes.

The book is structured into three major sections: a selection of teaching-learning-evaluation methods for English as a foreign language, written in English; a selection of teaching-learning-evaluation methods for French as a foreign language, written in French; a selection of teaching-learning-evaluation methods for Romanian as mother tongue. The trilingual approach promotes and supports transdisciplinarity, peer coaching and team teaching. The guide appeals to undergraduates attending the specializations of English-French, Romanian-French, Romanian-English and graduates that attend a conversion study programme as an addition to their first qualification (for example, a Romanian-French graduate attends a conversion study programme in English to achieve new training and official qualification), as a response to the versatility of the labour market. In other words, the guide appeals to pre- and in-service teachers of English, French and Romanian. The bibliography section provides relevant references on the didactics of English and French as foreign languages, and the didactics of Romanian language and literature.

Votează

2109 Rating: 1.0/10 (1 vot )



Comentarii : (0)

Adaugă un comentariu