Citește cărți on-line



Newsletter


Pentru abonare introduceţi adresa de e-mail

Rss feed


[Noutati prin RSS]



Vă recomandăm





Meta tag


Casa Carttii de Stiinta Cluj-Napoca casa cartii de stiinta editura cluj napoca carti publica online biblioteca librarie vinzare autori lucrari academice noutati editoriale redus comenzi editura romaneasca edituri literatura cultura romana romaneasca romaneste romanesti autori romani limba romana romanesc romanesti carti ebooks gratuit gratuite publicatii scriitori romani romanian litterature concurs concursul proza 2010 semne carte Artele Spectacolului Filologie Filosofie Istorie Literatură Metodică și Didactică Miscellanea Antologie Belgica.ro Biblioteca Esenţială Colecţia Biblioteca Indiană Colecția de Teatru Diaphora Didactica științelor Documente europene şi naţionale Educație Fizică și Sport Etnologie Grammatica Hypothesis Istorie La feminin Lecturi critice Limbi și literaturi străine Literatura europeană contemporană Locuri transilvane Muzică și coregrafie Poezie Praxis Proză Prozoteca Restituiri antreprenoriale şi tehnologice Romanul Francez Actual Scriitorii Transilvaniei Serie de autor Robert Cohen Ştiinţele Educaţiei Teatru Uniart Collection Univers preșcolar Arte vizuale Biblioteca Şcolară Biblioteca tânărului scriitor Biblioteca Valorilor Transilvane Cărţi pentru copii Debut Dicţionare Drept Economie Evocări , Memorii, Jurnal, Interviuri Geografie În afara colecțiilor ( Artele Spectacolului ) În afara colecțiilor ( Filologie ) În afara colecțiilor ( Filosofie ) În afara colecțiilor ( Istorie ) În afara colecțiilor ( Literatură ) În afara colecțiilor ( Metodică și didactică ) În afara colecțiilor ( Miscellanea ) Medicină Nordica Periodice Proceedings Ştiinţă şi Tehnică Teologie Traducem lumea



Apasă aici pentru a revenii la pagina anterioară

L architettura parla italiano. Livello: B1 – B2






Autor :    Angelica Căpraru


Format : 15 x 21 cm ,
Pagini : 140 pag.
Anul apariţiei: 2019
Domeniu : Antologie
ISBN: 978-606-17-1445-2




Il corso si rivolge agli studenti universitari che desiderano migliorare le loro abilità linguistiche e, allo stesso tempo, imparare ad utilizzare la terminologia tecnica relativa all’architettura in modo corretto. I materiali didattici selezionati, basati su testi didattizzati, sono di particolare interesse architettonico, ma con scopi linguistici precisi e adatti ai bisogni linguistici e professionali degli studenti. L’insegnamento del linguaggio specialistico dell’architettura può essere una sfida per il docente e allo stesso tempo un lavoro motivante, dato che i destinatari, gli studenti di architettura, sono creativi e perfettamente consci della necessità di apprendere il linguaggio specialistico dell’architettura per la loro carriera professionale.

 

Lect. univ. dr. Denisa Elena Petrehuş

DLSS, Facultatea de Litere,

Universitatea „Babes-Bolyai”, Cluj-Napoca



Numele
Comentariu
                    

Adaugă un comentariu