Citește cărți on-line



Newsletter


Pentru abonare introduceţi adresa de e-mail

Rss feed


[Noutati prin RSS]



Vă recomandăm





Meta tag


Casa Carttii de Stiinta Cluj-Napoca casa cartii de stiinta editura cluj napoca carti publica online biblioteca librarie vinzare autori lucrari academice noutati editoriale redus comenzi editura romaneasca edituri literatura cultura romana romaneasca romaneste romanesti autori romani limba romana romanesc romanesti carti ebooks gratuit gratuite publicatii scriitori romani romanian litterature concurs concursul proza 2010 semne carte Artele Spectacolului Filologie Filosofie Istorie Literatură Metodică și Didactică Miscellanea Antologie Belgica.ro Biblioteca Esenţială Colecţia Biblioteca Indiană Colecția de Teatru Diaphora Didactica științelor Documente europene şi naţionale Educație Fizică și Sport Etnologie Grammatica Hypothesis Istorie La feminin Lecturi critice Limbi și literaturi străine Literatura europeană contemporană Locuri transilvane Muzică și coregrafie Poezie Praxis Proză Prozoteca Restituiri antreprenoriale şi tehnologice Romanul Francez Actual Scriitorii Transilvaniei Serie de autor Robert Cohen Ştiinţele Educaţiei Teatru Uniart Collection Univers preșcolar Arte vizuale Biblioteca Şcolară Biblioteca tânărului scriitor Biblioteca Valorilor Transilvane Cărţi pentru copii Debut Dicţionare Drept Economie Evocări , Memorii, Jurnal, Interviuri Geografie În afara colecțiilor ( Artele Spectacolului ) În afara colecțiilor ( Filologie ) În afara colecțiilor ( Filosofie ) În afara colecțiilor ( Istorie ) În afara colecțiilor ( Literatură ) În afara colecțiilor ( Metodică și didactică ) În afara colecțiilor ( Miscellanea ) Medicină Nordica Periodice Proceedings Ştiinţă şi Tehnică Teologie Traducem lumea



Apasă aici pentru a revenii la pagina anterioară

Evaluarea limbii engleze pentru scopuri specifice. O abordare psihopedagogică a testelor de limba engleză pentru afaceri






Autor :    Ovidiu Ursa


Format : 15 x 21 cm ,
Pagini : 272 pag.
Anul apariţiei: 2019
Domeniu : În afara colecțiilor ( Filologie )
ISBN: 978-606-17-1551-0




     În vederea explorării multiplelor aspecte ale tematicii, am optat pentru cercetarea-acţiune, specifică practicienilor şi indicată pentru a spori relevanţa şi aplicativitatea demersului investigativ. Modelul modern al acestui tip de cercetare „presupune abordări autoreflexive şi intervenţii la scară mică în funcţionarea lumii reale, realizate chiar de către participanţii la acţiune.” (subl. în orig. Bocoș, 2007, p. 20). Este un tip de cercetare colaborativă, situaţională, care vizează schimbarea și care porneşte de la o investigaţie preliminară urmată de intervenţie, evaluare, diseminarea rezultatelor şi identificarea metodelor alternative de schimbare.

     Secțiunile dedicate cercetării sunt caracterizate de o abordare de tip selectiv, constituindu-se în două etape principale: etapa constatativă şi etapa investigațiilor practice. În scopul sistematizării şi măririi eficienţei procesului investigativ, am încercat să parcurgem aceste etape conform cerinţelor determinate de o serie de obiective specifice fiecărei etape, concentrându-ne asupra studenţilor ca sursă principală a datelor colectate, în principal prin intermediul chestionarelor și mai puțin ca urmare a observaţiilor și interviului.

     Etapa constatativă analizează diferitele fațete ale metodologiei de testare a limbii engleze pentru afaceri și a celei aplicate în domeniul medical, pregătind terenul pentru introducerea, în etapa investigațiilor practice, a unui tip de testare care propune valorificarea principiului adecvării la nevoile de învățare ale studenților și a celui al autenticității în vederea asigurării unui nivel mai ridicat al motivației și mai scăzut al anxietății celor testați, cu potențiale efecte benefice asupra performanței la test.

 

Autorul

 



Numele
Comentariu
                    

Adaugă un comentariu