Citește cărți on-line



Newsletter


Pentru abonare introduceţi adresa de e-mail

Rss feed


[Noutati prin RSS]



Vă recomandăm





Meta tag


Casa Carttii de Stiinta Cluj-Napoca casa cartii de stiinta editura cluj napoca carti publica online biblioteca librarie vinzare autori lucrari academice noutati editoriale redus comenzi editura romaneasca edituri literatura cultura romana romaneasca romaneste romanesti autori romani limba romana romanesc romanesti carti ebooks gratuit gratuite publicatii scriitori romani romanian litterature concurs concursul proza 2010 semne carte Artele Spectacolului Filologie Filosofie Istorie Literatură Metodică și Didactică Miscellanea Antologie Belgica.ro Biblioteca Esenţială Colecţia Biblioteca Indiană Colecția de Teatru Diaphora Didactica științelor Documente europene şi naţionale Educație Fizică și Sport Etnologie Grammatica Hypothesis Istorie La feminin Lecturi critice Limbi și literaturi străine Literatura europeană contemporană Locuri transilvane Muzică și coregrafie Poezie Praxis Proză Prozoteca Restituiri antreprenoriale şi tehnologice Romanul Francez Actual Scriitorii Transilvaniei Serie de autor Robert Cohen Ştiinţele Educaţiei Teatru Uniart Collection Univers preșcolar Arte vizuale Biblioteca Şcolară Biblioteca tânărului scriitor Biblioteca Valorilor Transilvane Cărţi pentru copii Debut Dicţionare Drept Economie Evocări , Memorii, Jurnal, Interviuri Geografie În afara colecțiilor ( Artele Spectacolului ) În afara colecțiilor ( Filologie ) În afara colecțiilor ( Filosofie ) În afara colecțiilor ( Istorie ) În afara colecțiilor ( Literatură ) În afara colecțiilor ( Metodică și didactică ) În afara colecțiilor ( Miscellanea ) Medicină Nordica Periodice Proceedings Ştiinţă şi Tehnică Teologie Traducem lumea



Apasă aici pentru a revenii la pagina anterioară

Analiza discursului în reclamele româneşti






Autor :    Elena-Cristina Berariu


Format : 17 x 24 cm ,
Pagini : 110 pag.
Anul apariţiei: 2020
Domeniu : În afara colecțiilor ( Filologie )
ISBN: 978-606-17-1580-0




     Această carte va încerca să demonstreze că reclamele sunt un mijloc de comunicare, deci un tip de discurs. Ca orice tip de discurs, analiza reclamelor trebuie să se concentreze pe limbaj și pe imagini, acțiune (ceea ce facem cu limbajul și imaginile, funcția sau scopul lor), precum și pe impactul social (ce aspecte sociale reflectă reclamele, cum pot influența sau impune modele de comportament etc.). Cu toate acestea, deoarece este dificil de separat limbajul de imagini, acestea vor fi analizate împreună, accentuând pe imagine, în timp ce impactul social va fi luat în considerare separat în ultimul capitol.

     Cartea își propune să arate că reclamele sunt un tip specific de discurs fiind influențate și influențând la rândul lor contextul social în care apar. Sensul lor provine dintr-o combinație de factori multipli care sunt profund interconectați, cum ar fi limbajul, imaginile, limbajul corporal, participanții, co-textul, intertextul etc., în timp ce funcția lor se extinde de la transmiterea informațiilor la persuasiune și manipulare și chiar la impunerea ideilor și modurilor de comportament.

     Reclamele reflectă aspecte sociale, cum ar fi probleme politice și economice sau probleme legate de sex, dar au, de asemenea, puterea de a menține și de a disemina problemele sociale în rândul publicului. Această carte nu analizează doar potențialul impact social, ci are scopul de a verifica acest presupus impact prin aplicarea unui test asupra unui grup selectat de respondenți.

 

 

Autoarea



Numele
Comentariu
                    

Adaugă un comentariu