Lucrarea de faţă adună într-o lucrare concentrată, erudită, eforturile îndelungate şi merituoase ale universitarului clujean Teodor Vidam, axate – ca în mare parte din lucrările anterioare – pe problema actuală şi, deci, cu atât mai arzătoare, a situării individului contemporan în contextul multiplicării mijloacelor de comunicare şi al valului de modificări generate de fenomenul globalizarii. Analiza sa e pertinentă, logic structurată, spre a oferi lectorului o imagine limpede şi exhaustivă.
Dimensiuni ale eticii comunicării şi mass-media
Autor | VIDAM TEODOR |
---|---|
Format | 14 x 20 cm |
Anul | 2007 |
pagini | 220 |
stoc | stoc epuizat |
Stoc epuizat
Categorie: Praxis
Autor | VIDAM TEODOR |
---|---|
Format | 14 x 20 cm |
Anul | 2007 |
pagini | 220 |
stoc | stoc epuizat |
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.