Implementarea managementului strategic în cadrul firmei este un proces care trebuie condus cu multă atenţie, pentru a nu declanşa rezistenţa angajaţilor acesteia, datorită schimbărilor pe care le presupune. Pe de altă parte, este un proces premergător procesului de elaborare şi implementare a strategiei, pe care îl va influenţa hotărâtor. Aceasta înseamnă că, dacă implementarea managementului strategic va fi un suces, şi elaborarea strategiei firmei şi implementarea acesteia să devină un succes.
PROMOVAREA MANAGEMENTULUI STRATEGIC ÎN CONDUCEREA FIRMELOR ROMÂNEŞTI DE TURISM
Autor | CURTA NORA CODRUŢA |
---|---|
Format | 17 x 24 cm |
Anul | 2007 |
pagini | 240 |
stoc | stoc epuizat |
Stoc epuizat
Categorie: În afara colecțiilor ( Miscellanea )
Autor | CURTA NORA CODRUŢA |
---|---|
Format | 17 x 24 cm |
Anul | 2007 |
pagini | 240 |
stoc | stoc epuizat |
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.