Lucrarea Continuitate şi discontinuitate în tranziţia de la grupa mare la clasa pregătitoare se înscrie în câmpul tematic al programelor educaționale la grădiniță și școala primară. În acest câmp de cercetare, autoarea realizează analize complexe ale elementelor de continuitate și discontinuitate între cele două segmente educaționale și propune optimizări utile în articularea demersurilor necesare, în vederea integrării fluente a școlarilor. Analizele și optimizările avansate reprezintă contribuții inedite și consistente, prin poziționarea autoarei în raport cu problematica studiată, precum și prin implicațiile teoretice și deschiderile practice oferite. Este de consemnat că autoarea lucrării cercetează problematica articulării optime a educației în grădiniță și școala primară din interiorul feneomenelor ce au loc, fiind educatoare cu vastă experiență precum și director de grădiniță.
Tema abordată este una de strictă actualitate. Autoarea propune o perspectivă aprofundată asupra variabilelor și proceselor implicate în articularea profundă a demersurilor curriculare, metodologice, de parteneriat cu agenții capabili să ofere suport în traseul educațional.
Emilia-Sanda Cîrceie
Recenzii
Nu există recenzii până acum.