În contribuțiile metodologice și organizatorice ale lucrării se desprinde una care îmbogățește instrumentarul de investigare în contextul educațional dat. Această contribuție constă în adaptarea şi administrarea probei BESSI- Indexul de susţinere a competenţelor timpurii (BESSI, Hughes & White, 2015) pentru populaţia din România. Instrumentul are o valoare deosebită deoarece evaluează factorii de familie care sprijină pregătirea şcolară, iar în urma evaluării succinte a copiilor pot fi identificaţi acei copii care au nevoie de o evaluare mai aprofundată a pregătirii şcolare sau de o intervenţie în măsură să faciliteze adaptarea lor şcolară.
În concluzie, autoarea a reușit să realizeze o lucrare științifică, apelând la o modalitate de lucru pertinentă, corect experimentată. Tema a fost riguros tratată, iar rezultatele cercetării merită a fi cunoscute de practicienii din domeniul educației, deschizând noi căi de cercetare și optimizare a procesului de învățământ.
Prof. univ. dr. Vasile Chiș
Recenzii
Nu există recenzii până acum.