Discursul jurnalistic al lui Mircea Nedelciu se pliază pe patru mari teme: politicul, generaţia ’80 – şi implicit, condiţia intelectualului, a culturii şi literaturii – specificul realităţii cotidiene şi experienţa sa de viaţă. Percepţiile lui sunt exacte, iar analizele operează în profunzime, articulând teorii convingătoare şi formulând concluzii viabile. El pune accentul pe fondul problemei şi pe temele grave ale societăţii exploatate cu mijloacele seriosului, ale parodiei, ale ironiei şi autoironiei. E de remarcat faptul că în unele articole utilizează formulele aplicate în textele de ficţiune, dar acest aspect nu fragmentează ideea, ci o conturează pregnant şi realist, demonstrând că autorul lor e capabil să simtă pulsul societăţii în care îşi duce existenţa şi pe care o supune unei atente, coerente şi concrete analize, oferind chiar soluţii, când consideră el că este cazul.
Publicistica lui Mircea Nedelciu. Abordări tematice
Autor | TOFAN ONORICA |
---|---|
Format | 13 x 20 cm |
Anul | 2014 |
ISBN | ISBN 978-606-17-0520-7 |
pagini | 184 |
stoc | în stoc |
15,00 lei
Recenzii
Nu există recenzii până acum.